Contoh Laporan Projek Tahun Akhir Kolej Vokasional (PTA KV)

Ulasan

  1. Ada tak ukuran, size yg tepat untuk laporan akhir ni?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau ukuran margins top=25mm, left=40mm, right=25mm, bottom=25mm..contoh yg sy bagi tu dh ikut ukuran yg betul:)

      Padam
    2. projek ni berdasarkan CU apa?

      Padam
  2. thankyou a lott zharif! i really2 need thiss

    BalasPadam
  3. awk lukis guna software ape untuk rajah dalam laporan pta?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ade tak kwn awk yang course sist. komputer dn rngkaian kt kv awk?

      Padam
    2. nabilah boleh bagi gmail awk ?

      Padam
    3. boleh email kat saya laporan untuk kos sistem komputer dan rangkaian .. faisalsksk1@gmail.com

      Padam
  4. salam zharif? nak tnya abstrak tu mmg kan ada ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. yup, kena ada..crita ringkasan projek secara keseluruhan..kena buat 2, english & malay..yg sy bg contoh tu lupa nk tukar kot english :)

      Padam
  5. SALAM. HAI BOLEH TAK YOU SHARE POWERPOINT PROJEK TAHUN AKHIR ?

    BalasPadam
  6. Salam zharif, Boleh tak saya dapatkan contoh laporan PTA program pemasaran KV awak? Kalau boleh tolong emailkan pada saya farzrulhasanadli@gmail.com . Terima Kasih ye!

    BalasPadam
  7. salam zharif.. sekiranya awak tidak keberatan.. bole tak awak emailkan contoh laporan PTA elektrik KV awak? sekiranya bole emailkan pada saya firdaus.adnir@yahoo.com terima kasih

    BalasPadam
  8. salam zharif, sekiranya awak tidak keberatan.... boleh tak awak emailkan saya contoh laporan PTA Kesetiausahaan Pentadbiran KV awak... sekiranya boleh emailkan kepada saya nurulyienns@gmail.com pada masa terdekat ni... terima kasih

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  10. assalamualaikum. saiz gambar rajah berapa eh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tk pasti la sbb sy ikot margin perkataan atas je tu :)

      Padam
    2. Hafikah tanya margin tu ape

      Padam
  11. thanks a lot, membantu gila... tapi saya tajuk lain & still tak paham lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  12. hi zharif, boleh emailkan contoh laporan projek pengurusan perniagaan KV awak?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  13. hai..awak ada contoh laporan tentang projek?yg awak pnye ni kajian kan??

    BalasPadam
    Balasan
    1. yg sy punya ni projek..strategi memperkukuhkan siber kafe :)

      Padam
  14. Salam zharif, laporan pta hnya ini sahaja ka?

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslm..yup ni je, cuma tkde carta gantt je lg

      Padam
  15. Salam zharif, Boleh tak saya dapatkan contoh laporan PTA program sistem komputer dan rangkaian? Kalau boleh tolong emailkan pada saya rnurshuhadarmazlan98@gmail.com . Terima Kasih ye

    BalasPadam
  16. ASSALAMUALAIKUM , PENULISAN PTA BAGI KURSUS PEMBINAAN ADA?

    BalasPadam
  17. salam zharif .. jika tak keberatan .. bole tak bagi contoh laporan pta program elektronik .. kalau boleh tolong emailkan pada saya shamirahshamz98@gmail.com .. terima kasih

    BalasPadam
  18. ini sangat membantu sy dalam membuat laporan PTA tahun ini. Terima kasih Zharif. stressssssss ngadap ke PTA ni. sabar je mampu.. :-)

    BalasPadam
  19. Salam zharif..kalau tak keberatan boleh tak emailkan contoh ini kepada saya?terima kasih.
    prabanandan88@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  20. assakamualaikum...ad x contoh laporan PTA untuk automotif ??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. ada tak pta untuk tajuk pmbinaan saya nak tengok bab 4. boleh hantar kan dekat gmail. shafiqafiq3010@gmail.com

      Padam
  21. Salam.. boleh beritahu, bagaimana nak mendapatkan maklumat berkenaan dengan bab 2 iaitu literatur? kan ianya berdasarkan kajian lepas.. sye stuck di bab 2...

    BalasPadam
  22. boleh cari journal kt researchgate / sci-hubb / bookzz.org / google.co.uk :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh bagitau brpe spacing untuk setiap tajuk bab. Cth :
      Bab 2

      Literatur
      Brape spacing antara tjuk ni?

      Padam
    2. spacing 1.5

      bab 1
      ( dua kali enter utk spacing )
      kajian literatur
      ( dua kali enter utk spacing )
      2.1 pengenalan
      ( 1 kali enter utk spacing )
      Di dalam Bab 2 ini, penyelidik akan menyatakan konsep atau model serta beberapa dapatan kajian lepas yang berkaitan bagi menyokong kajian yang dilaksanakan. Fokus yang akan diberi tumpuan

      Padam
  23. SALAM ZHARIF...BOLEH EMAILKAN PTA UTNUK PERAKAUNAN KAT SAYA X?

    BalasPadam
  24. SALAM ZHARIF...BOLEH EMAILKAN PTA UTNUK PERAKAUNAN KAT SAYA X?

    BalasPadam
  25. assalammualaikum zharif. ad tak cth pta kos automotif kat KV awk?

    BalasPadam
  26. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  27. assalammualaikum zharif. ad tak cth laporan PTA kos Automotif dkt KV awk? klu ad, bleh emailkan tak dkt noratiqah291098@gmail.com.. tlg yer

    BalasPadam
  28. Asalammualaikum zharif, ada tak contoh pta kos perakaunan ?

    BalasPadam
  29. Salam zharif,cth pta seni kulinari ade x? Kalau ade email kt sye farzanahsk98@gmail.com

    BalasPadam
  30. salam zarif. boleh bagi contoh laporan pta automotif tk? klau tkde, bgi la contoh laporan course lain pun tkpe. email saya ikmalsyafiq41@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  31. salam zharif... semua format same je kn??? kalo nk gune untk pta kos laen bole en???

    BalasPadam
  32. thanks a lot contoh ni sangat membantu. rasa nk nangis pun ada kalau tkda benda nk rujuk haha. btw thank youu yaa zharif

    BalasPadam
  33. salam,ade sesape yang buat penulisan pta kos mekanisasi agro

    BalasPadam
  34. Salam zarif kalau tak keberatan boleh tak awa bagi penulisan pta kos pemesinan industri kalau ada boleh email kat saya syedmuhammadsyahmi1@gmail.com

    BalasPadam
  35. Hello Zarif, ada berkawan dengan budak KSK tak? Nak minta contoh PTA diorang? Kalau ada email kat saya, amendaalvin98@gmail.com. I really need this. Huhuhu.

    BalasPadam
  36. Hai ade X contoH PTA multimedia kreatif animasi ...kalau ade send email ye. asliza8283@gmail.com

    BalasPadam
  37. kawan kamu ad tak PTA kursus perbankan punya? kalau ada email kat saya afifah_hawani99@yahoo.com terma kasih ye :)

    BalasPadam
  38. terima kasih atas contoh pta yang diberikan

    BalasPadam
  39. Assalamualakum zharif boleh emailkan kt saya contoh laporan pta. Fatinnurliyana99@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  40. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  41. asalam zharif boleh tak awak emelkan dekat saya contoh laporan pta untuk business management

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

      Padam
  42. Salam Zharif. biasanya student KV kena submit laporan ni bila ya?

    BalasPadam
  43. Salam Zharif. biasanya student KV kena submit laporan ni bila ya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. sy pun dh tk ingt..minggu 13-14 kalau tk silap

      Padam
  44. Saya guna sebagai rujukan yer. Terima Kasih

    BalasPadam
  45. Assalamualaikum, ada tak contoh proposal pta kos bisnes?

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslm..maaf skrang ni tk jumpa save kt mana, In Sha Allah kalau dh jumpa sy update kt blog ni :)

      Padam
  46. Hi Hello....ada siapa kawan buat projek mechanical...saya tengok untuk rujukan..boleh tolong kawan...

    BalasPadam
  47. Dalam bab 2 tu kena ada literatur dgn apa ye?

    BalasPadam
  48. assalamualaikum zharif. kalau tuan tak keberatan boleh tak tuan emailkan PTA tuan? emailkan ke mafiq6141@gmail.com Jasa tuan amat saya harapkan. terima kasih tuan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  49. ada tak contoh laporan pta untuk kos sistem komputer dan rangkaian ?

    BalasPadam
  50. assalamualaikum, ada tak contoh pta untuk kv perakaunan????

    BalasPadam
  51. Emailkan dekat saya... Zvampire83@gmail.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  52. boleh hntar kat email syusrina312@gmail. nk buat contoh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  53. Hello bro...Saye pun kene buat projek tentang pengurusan makanan dan minuman? Ade Contoh x...?

    BalasPadam
  54. Utk mekanikal pemesinan industri xda kh

    BalasPadam
  55. boleh x saya dapatkan powerpoint untuk laporan pta course penyamanan udara?

    BalasPadam
  56. salam bro, kt kv bro ada mechatronic ?, ada laporan mechatronic ta

    BalasPadam
  57. assalamualaikum bro nak tanya apasal bila dwnld contoh report ne tapi tak complete page dia...????

    BalasPadam
    Balasan
    1. waalaikumsalam..mmaf bro lambat balas, sy tk pasti jgk tp saya check link download semua masih ok n full

      Padam
  58. boleh tak dapatkan contoh pta projek khidmat komuniti untuk business

    BalasPadam
  59. Assalam bro..ada tak contoh laporan pta untuk course Elektronik

    BalasPadam
  60. Assalamualaikum bro
    ade contoh tesis automotif tak?
    boleh tolong email tak?
    ni email saya muhdakram00@gmail.com

    BalasPadam
  61. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  62. contoh pta untuk polimer Ada tak? Tiling Send email saya jika ada .... hakimrani70@gmail.com..

    BalasPadam
  63. Salam Zharif, ade tak contoh PTA utk student tourism?

    BalasPadam
  64. Salam Zharif.. boleh emailkan tak contoh laporan pta perakaunan kv. anismazzani98@gmail.com
    thankyou

    BalasPadam
    Balasan
    1. anis kamu ada pta akaun ..email kepada saya izzredapple@gmail.com

      Padam
  65. Boleh tak bagi tips macam mana nak buat laporan bagi perfect

    BalasPadam
    Balasan
    1. kena slalu jumpa penyelia projek hehehe :)

      Padam
  66. boleh email x contoh pta ni irfanchesoh@yahoo.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  67. Assalamualaikum abang zharif contoh pta bgi program pembinaan ada x sbb saya lagi 1 tahun je lagi nk keluar ojt ...harap ii ad lah ye contoh pta pembinaan drpd abg zharif

    BalasPadam
    Balasan
    1. wslm..maaf tk ada cth lain, sy ada yg ni je :)

      Padam
  68. Assalammualaikum zharif, boleh emailkan awak punya pta dekat saya. Untuk saya buat contoh rujukan kepada pelajar saya. Saya harap zharif membantu. syamiminadira877@gmail.com

    BalasPadam
  69. assalam zarif ada kos akaun @ perniagaan

    BalasPadam
  70. salam, nak tanya. ada tak contoh penulisan laporan rekabentuk idea ? mind to share?

    BalasPadam
  71. Ada contoh laporan utk kos pemesinan industri x?

    BalasPadam
  72. assalamualaikum zharif ada contoh laporan untuk perakaunan tak ?

    BalasPadam
  73. assalamualaikum , contoh laporan untuk pengurusan pernagaan ?

    BalasPadam
  74. Contoh laporan untuk kos automotif ada tak

    BalasPadam
  75. assalamualaikum, ada tak contoh laporan pta untuk teknologi elektrik? jika ada emailkan pada saya. terima kasih

    BalasPadam
  76. Thanks. Isi kandungan and pengakuan penulis membantu sgt

    BalasPadam
  77. Contoh laporan kos Sistem Komputer dan Rangkaian ada tak Zharif?

    BalasPadam
  78. hi zharif, boleh emailkan contoh laporan projek pemprosesan makanan
    KV awak?

    BalasPadam
  79. Hello zharif, kalau dari kv zharif ada contoh laporan projek membina alat apa2 untuk memudahkan sesuatu kerja sebab saya kos pemesinan and projek saya berkenaan alat untuk memudahkan membuat lubang skru boleh tak email dekat ahmadnajmi2201@gmail.com. Terima sangat2 kalau ada and contoh laporan yang zharif bagi sangat membantu

    BalasPadam
  80. hai zharif di kv awak ade tak yg kursus penyejukkan dan penyamanan udara

    BalasPadam
  81. Hi ade x penulisan pta untuk course pemesinan industri?

    BalasPadam
  82. terima kasih zarif walaupon kos perniagaan tapi boleh buat rujukan saya untuk projek saya

    BalasPadam

Catat Ulasan