Oxygen Women & Teen Problem Skin Pack Review




What it claims?
Based on TNS Skin Lab's website, produk ni sesuai utk orang yg mempunyai masalah kulit berminyak, combination dan blemished skin type. Apa yang yg membuatkan aku untuk cuba produk ni sbb ianya mengggunakan 100% bahan semulajadi yang dicipta khas dari New Zealand.

My Thoughts :
Cleanser - Aku paling suka cleanser ni sebab tak buat kulit rasa tegang/ketat lepas pakai. Siapa yang suka organic product should try this sebab masa cuci muka boleh rasa hamas-hamas dari pokok Humulus Lulupus tu :) Yang paling penting muka berminyak terus berkurang dan kulit muka memang rasa betul-betul bersih (dalam website pun ada bagi tahu sebenarnya, cleanser ni secara saintifik membantu mencegah penyebaran bakteria yg menyebabkan jerawat sehingga 85% dalam masa 24 jam)
10/10

Toner - Paling suka bau wangi dari buah citrus yg ada dalam toner ni. Bila pakai kulit terasa sejuk dan selesa. Tak banyak yang aku nak cakap pasal toner ni... best dan senang nak pakai sbb boleh terus spray ke muka tak perlu pakai cotton pad.
9/10

Moisturizer - agak melekit bagi aku tapi obsorbs sangat cepat!!! untuk kulit aku agak kurang sesuai tp bila pakai dalam kuantiti yg sikit kulit rasa sangat selesa. 8/10

Last but not least, bekas jerawat hitam makin pudar walaupun masa tu aku baru pakai tak sampai seminggu!!!

Where to buy?
Sebab produk ni dari New Zealand. Cara paling senang nak dapatkan produk ni boleh beli di website TNS Skin Lab dengan harga RM209 untuk satu pack.

(Disclaimer: This product was given to me in exchange for a review but I am not paid to write this review. Every skin is different. Results from using this product may vary depending on your own skin. What works for me, might not work for you. This is just my personal experience)



Ulasan